כתבו עלינו

סוד ההצלחה של עו"ד רוית סיני

מהם הסעיפים החשובים בהסכם עם היזם?

התמורה שניתנת לדיירים בפרויקטים של פינוי-בינוי

כיצד לבחור יזם?

עקרון השוויון בין הדיירים במסגרת התחדשות עירונית

התחדשות עירונית – בלי ליפול לבורות

נשות הנדל"ן 2022

תעודת הוקרה עו"ד רוית סיני על היותך בין הנשים המובילות בענף הנדל"ן.
יום האישה 2022

חותם אמינות dun&bradstreet מוענק לרוית סיני משרד עורכי דין

רוית סיני משרד עורכי דין - נמנה עם משרדי עורכי הדין המובילים בתחום התחדשות עירונית לשנים 2017, 2018, 2019

משרדנו נבחר בין המשרדים המובילים בתחום ההתחדשות העירונית בדירוג דן אנד ברדסטריט לשנת 2019

משרד עו״ד רוית סיני בין המשרדים המובילים בייצוג דיירים עם מעל 25 פרויקטים

הפקה ממש מיוחדת "ראשי השנה"!

6 מובילים בתחומם ששינו , עשו , חלמו והגשימו ועדיין מגשימים את עצמם.

עו״ד רוית סיני זומנה להופיע בועדה להתחדשות עירונית עם כל בכירי המשק בתחום

נושא נוסף שעלה הוא היחסים בין היזמים לדיירים. "עד היום דיירים לא כל כך הבינו, והיו מגיעים אליי עם ארבע הצעות שונות לחלוטין מארבעה יזמים שונים", סיפרה עו"ד רוית סיני. "לאט־לאט הדיירים הבינו שהשיטה הזו של לפנות ליזם שנותן הצעות לא טובה. היינו מגלים הרבה פעמים שההצעות לא נבדקו ושפשוט לא נעשו שיעורי בית על ההצעה הספציפית, אלא איזשהו ‘העתק־הדבק’ מהצעות אחרות. היום אנחנו עושים את זה הפוך, קודם כל לוקחים מישהו שיבדוק בעירייה מה בכלל מגיע לדיירים, ואז הרבה יותר קל לבחור יזם ונחסכות הרבה אכזבות, כי הדיירים יודעים מה התמורות האפשריות ושיותר מכך אי אפשר".

לקריאת הכתבה

DUNS 100 - התחדשות עירונית

משרדי עורכי דין מובילים לפי תחומי התמחות מסודר לפי א"ב בתוך כל קבוצה

הפקה ממש מיוחדת "ראשי השנה"!

6 מובילים בתחומם ששינו , עשו , חלמו והגשימו ועדיין מגשימים את עצמם.

DUNS 100 - דירוג משרדי עוה"ד המובילים לשנת 2018

לדירוג, המתפרסם השנה זו הפעם ה 14, נוספו תחומי הסייבר, דיני ספורט, דיני תעבורה וגבייה והוצל"פ. השנה דורגו 37 נישות שונות, שיא חדש בכמות הנישות המדורגות

הבוקר קיימנו,לראשונה, את פורום DUN"S 100 של בכירי ענף ההתחדשות העירונית בישראל

הפורום, בהובלתם של יהודה סבג Yehuda Sabag , המשנה למנכ"ל דן אנד ברדסטריט ואריאל שרייבר, סמנכ"ל אגף מכירות, שיווק ושירות ובהנחיית אורי חודי Ori Chudy, כתב לענייני נדל"ן ב גלובס – Globes, התקיים בהשתתפות ראשי החברות המובילות ומשרדי עורכי הדין המובילים בתחום.

בראשית הפורום, הציג צח ברקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף כלכלה מידע ומחקר, סקירה מעניינת אודות הענף.

הדיון עסק בנושאים שעל סדר היום בענף ההתחדשות העירונית, כגון; האם המצב היום בענף יאפשר עמידה ביעדי התכנית האסטרטגית שמגבשת מדינת ישראל בתחום?, האם שינויים שנעשו בחקיקה, כמו הרשות להתחדשות עירונית וחוק המארגנים, השפיעו לטובה או לרעה על הענף?, האם ההאטה ברכישת דירות חדשות בחודשים האחרונים משפיעה על ענף ההתחדשות העירונית?, מה צריך לעשות כדי שפרויקט פינוי בינוי יוכל להתקדם מהר יותר? מיהי החוליה המעכבת?, ונושאים נוספים. 

בפורום נכחו:
עו"ד אבי ארד גולדפרב זליגמן ושות` – משרד עורכי דין, עו"ד אדם שפרוך, שותף, יגאל ארנון ושות` עורכי דין, Yigal Arnon & Co. – יגאל ארנון ושות`, אלי יוסימוב קבוצת ידר – יזמות ובניה, אמיר בהרי קבוצת בהרי – Bahari Group, אסף עידוד, מנכ"ל, קבוצת חן ואיתי גינדי , בני שילון קבוצת אלמוג הבית שלך, אייל טישל אאורה ישראל, ירון שמיע, מנכ"ל, SGS חברה לבניין בע"מ, SGS LIVING – התחדשות עירונית ומגורים, מאיר פורגס, נעה קלאו-לוין גלעד שר, עו"ד נעמה שיף שוב ושות` – משרד עורכי דין, עדן בר, בעלים ומנכ"ל, בר לוי אדריכלים, עומר גוגנהיים אשדר בוטיק, רו"ח עמית בלומנפלד, מנכ"ל אוראקל יזמות נדל"ן, Ofer Berkovitch – עופר ברקוביץ Ofer Berkovitch, ערן מבל אדריכלות ובינוי ערים, צבי פרידמן, מנכ"ל אוצ ירושלים, עו"ד קרן פרשקר Raz-Cohen, Prashker & co. רז כהן, פרשקר ושות, רוית סיני, רן ברא"ז, שותף וראש מחלקת נדל"ן התחדשות עירונית, לוי טילר ושות` ועו"ד שמואל גרוסמן, שותף, משרד גרוסמן, קורדובה, גלעד ושות`.

עו״ד רוית סיני, שמשרדה קיבל דירוג כמשרד המוביל בתחום, הוזמנה לכנס התחדשות עירונית

המשתתפים בפורום Dun`s 100 בשיתוף "גלובס" על התחדשות עירונית בישראל, הסכימו שהבעיה הגדולה בתחום היא חוסר הוודאות במדיניות וכי אחד החסמים המרכזיים הוא בעלי הדירות ■ האדריכל עדן בר: "תוכנית מחיר למשתכן תוקעת את ההתחדשות העירונית"

מחכים להתחדשות ההתחדשות

המשתתפים בפורום Dun`s 100 בשיתוף "גלובס" על התחדשות עירונית בישראל, הסכימו שהבעיה הגדולה בתחום היא חוסר הוודאות במדיניות וכי אחד החסמים המרכזיים הוא בעלי הדירות ■ האדריכל עדן בר: "תוכנית מחיר למשתכן תוקעת את ההתחדשות העירונית"

כתבה בדירוג דן אנד ברדסטריט

שיטת ניהול ייחודית ומצליחה. ייחודיות שיטת העבודה של המשרד נעוצה בעקרונות בהם דבק המשרד עבור לקוחותיו, הדיירים. ניהול נכון, המתבצע בכל היקף של פרויקט בו מעורב המשרד, משמעו היפוך השיטה: הדיירים הם אלה שקובעים את תנאי ההתקשרות עם היזם, לרבות ההסכם עצמו והמפרט הטכני, כשהם מגובים על ידי המשרד, הפועל בשיתוף פעולה עם טובי אנשי המקצוע עבור לקוחותיו.

משרדנו נבחר בין המשרדים המובילים בתחום ההתחדשות העירונית בדירוג דן אנד ברדסטריט

הצצה לאסיפת דיירים הנערכים לפרוייקט תמ"א 38 ברמת-גן

כמה זמן יימשך הפרוייקט? איך מבטיחים את הערבויות שהיזם אמור לתת? מה גורל ההפרש בתשלומי ועד הבית והארנונה, שבוודאי יגדלו בבניין המשופץ? רווית סיני, עו"ד המלווה פרוייקטים של תמ"א 38, עם כל התשובות

Mark of Excellence 2017 DUN'S100

 A Unique and Successful Method. The uniqueness of the firm’s work method stems from a reversal of the system: the residents determine the contractual terms with the developer, including the agreement’s terms and the technical specification, while being backed by the firm, which cooperates with leading professionals for its clients.

רוצים לקבל מידע בעולם הנדל"ן?

הירשמו לניוזלטר שלנו