שלב ג בחירת הקבלן/היזם

שלב ג בחירת הקבלן/היזם

השבוע עברה בקריאה ראשונה הצעת חוק שמקלה את המיסוי בעת ביצוע תמ"א 38 תיקון 2, המציע להרוס את הבניין ולבנות במקומו חדש. החוק מעניק פטור ממס שבח על דירות שיתווספו לבניין לאחר בנייתו. עו"ד רוית סיני וכולדר למה זה משתלם לנו.

מאת: עו"ד רוית סיני-וכולדר פורסם ב-Ynet בתאריך 05.07.12

ראה מידע נוסף

בשוק קיימים עשרות קבלנים ויזמים המעוניינים לשפץ בניינים ישנים בתמורה לזכויות על הדירות החדשות. כך תבחרו קבלן טוב ואמין, ותמנעו הפסדים כספיים ובזבוז זמן יקר. מדריך לתמ"א 38 – פרק חמישי

מאת: עו"ד רוית סיני-וכולדר פורסם ב-Ynet בתאריך 20.09.11 

ראה מידע נוסף

כדי לאמוד את כדאיותה הכלכלית של התוכנית לחיזוק מבנים, כדאי לדעת איזה תשלומים צריך היזם לשלם ועל אילו יש פטור. אז מה כלול בתשלום המסים וההיטלים, ומתי הם בכל זאת חלים על הדיירים? מדריך

מאת: עו"ד רוית סיני-וכולדר פורסם ב-Ynet בתאריך 11.10.11

ראה מידע נוסף

לפני שרצים לקבל הצעות מיזמים לביצוע תמ"א 38, חשוב לברר פרטים מהותיים דוגמת שווי הזכויות של הבניין או מה בדיוק הדיירים רוצים. הכנת דו"ח עם כל הנתונים, יכול לחסוך זמן באיתור הצעות ריאליות.

מאת: עו"ד רוית סיני-וכולדר פורסם ב-Ynet בתאריך 30.10.11 

ראה מידע נוסף

כדי להימנע מהפסדים כספיים או מבזבוז של זמן, חשוב לדעת כיצד לבחור קבלן אמין שיציע את ההצעה המסחרית הטובה והמשתלמת ביותר, ויבצע את עבודת שיפוץ הבניין בצורה הכי איכותית. רוצים לדעת מה לשאול אותו? השאלות בפנים.

ראה מידע נוסף

בשוק קיימים עשרות קבלנים ויזמים המעוניינים לבנות בבניינים ישנים בתמורה לזכויות על הדירות החדשות שייבנו במסגרת תמ"א 38.על מנת להימנע מהפסדים כספיים או מבזבוז זמן יקר, חשוב לדעת לבחור קבלן טוב ואמין שיציע את ההצעה המסחרית הטובה ביותר.

איך ומה צריך לדעת כאשר בוחנים ובודקים את ההצעות מיזמים? 

ראה מידע נוסף

"במספר בניינים בהרצליה, ועדי הבתים היו בטוחים שסגרו את עסקת חלומותיהם: שיפוץ יסודי, חיזוק והגנה מרעש אדמה, הוספת מעלית וגם הוספת ממ"ד ומרפסת לכל דירה – ללא כל עלות.
מה רבה הייתה הפתעתם כשזומנו לישיבה עם אדם שאותו לא פגשו מעולם, ואשר הציג עצמו כקבלן המבצע. כשהוא התחיל לעבור על המפרט הטכני של השיפוץ המתוכנן, גילו נציגי הוועדים כי אין כל קשר בינו לבין מה שסוכם. "אין היתר לביצוע הסעיף הזה", "התוספת הזו דורשת תשלום" – אלה היו חלק מהתשובות שקיבלו כששאלו מה קרה לכל ההבטחות והסיכומים. התברר שסעיף קטן וחבוי בחוזה שעליו החתים אותם היזם, מאפשר לו לסגת מחלק מההתחייבויות."

ראה מידע נוסף

איך נכון לפעול במגרשים קטנים?
הרבה מאוד דיירים מתוסכלים פונים אלי בייאוש בשל העובדה שהמגרש שלהם קטן מדיי ולכן אין אף יזם שמעוניין לבנות למרות הזכויות הרבות שיש להם בבניין.

איך פותרים את הבעיה? שכנות טובה- זה הזמן להכיר את השכנים.

ראה מידע נוסף

רוצים לקבל מידע בעולם הנדל"ן?

הירשמו לניוזלטר שלנו